Referenssi

Safetaxi luottaa AgentIT:n välitysjärjestelmään

Safetaxi tarvitsi käyttöönsä keskuksettoman taksien välitysjärjestelmän.

Taksilain muutoksen myötä, turkulainen vuonna 2018 perustettu Safetaxi tarvitsi ratkaisun tilausten välittämiseen 20 taksilleen. Ratkaisun keskeinen vaatimus oli keskuksettomuus sekä tilausten välittämisen optimointi tilaajaa lähimmälle autolle.

Matkustajille tuli lisäksi tarjota matkan ajaksi viihdettä ja tietoa lähialueiden palveluista.
Kuluttajille tarjotun tilausominaisuuden lisäksi järjestelmään rakennettiin ominaisuus kiinteille tilauspisteille kuten ravintolat, kahvilat ja huoltoasemat. Rekisteröityneille käyttäjille tarjottiin realiaikainen näkymä takseihin, jotta kuormitusaste oli nähtävillä realiaikaisesti. Tällä hetkellä kiinteitä tilauspisteitä on noin 60.

”Agentit:n toteuttama tilausjärjestelmä on liiketoimintamme kulmakivi.”

Toimitusjohtaja Vesa Hällfors.

Keskuksettomalla toimintamallilla yrityksen on mahdollista säästää tilausten välityksen kustannuksissa. Toimintamallin avulla myös tilaukset kyetään välittämään suoraan kuljettajille viiveet minimoiden.

Tilausjärjestelmäosuus toteutettiin hyödyntäen moderneja mobiili- ja web-sovellusteknologioita, joilla tarpeet täytettiin. Toiminnallisuutta on myöhemmin laajennettu moderneilla raportointivälineillä, joiden avulla on mahdollista analysoida mm.
alueellista tilausastetta sekä esimerkiksi ennustaa tiettyinä päivinä tai vuorokauden aikoina tapahtuvaa kapasiteetin tarvetta.

Teknologiat: Java, Javascript, JQuery, HTML5, MySQL, CodeIgniter.

Palvelun löydät osoitteesta https://safetaxi.fi

Kysy lisää web-sovelluksistamme: toni.salminen@agentit.fi

Sinulla on haaste, meillä on ratkaisu. Ota yhteyttä asian­tunteviin agentteihimme, ja etsimme sinulle parhaan integraatioratkaisun.

Integraatioympäristöön perehdytetyt asiantuntijat ratkaisevat ongelmat nopeasti

AgentIT:n valvontapalvelun avulla sähköisen liiketoiminnan ja järjestelmäintegraatioiden prosesseja valvotaan automaattisesti etänä vuorokauden ympäri. Näin sinun järjestelmiesi luotettavuus taataan kustannustehokkaasti: yrityksesi työpäivä ei ala järjestelmävirheen selvittelyllä ja voitte käyttää ajalliset resurssinne puhtaasti liiketoimintanne tukemiseen.

 

Valvontapalvelu sovitetaan aina liiketoimintasi tarpeisiin. Näin yhteistyö etenee:

  • Ympäristöösi asennetaan AgentIT-valvontakomponentit yhdessä päättämiimme valvontakohteisiin. Nämä komponentit ovat yhteydessä keskitettyyn valvontapalveluun.
  • AgentIT huolehtii oma-aloitteisesti valvottavista prosesseista puolestasi, pitää yhteyttä ja tekee tiivistä yhteistyötä kanssasi. Pyrimme aina ratkaisemaan ongelman ennen kuin se haittaa liiketoimintaasi.

Agenttien näppäimistöltä

Referenssi
Juho Suominen

Axwayn B2Bi-integraatio­järjestelmä yhdistää organisaatioiden välisen tiedonsiirron ohjelmointi­rajapintaan.

Lue Lisää
Petteri Patjas

Valvomme järjestelmäintegraatioitasi ja korjaamme niiden sisäiset virhetilanteet puolestasi

Lue Lisää
Blogi
Toni Salminen

EDI vai API? Sopivan integraatioalustan valinta alkaa yrityksen tarpeiden kartoittamisesta

Lue Lisää

Helsinki

Mannerheiminaukio 1A
00100 Helsinki
Finland

Turku

Pitkämäenkatu 4 B
20250 Turku
Finland

Yhteystiedot

Puh. +358 40 500 5067
Email myynti@agentit.fi
Y-tunnus 1920038-7

Rekrytointi

Email rekry@agentit.fi

Copyright © Agentit Finland Oy